سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از رویا تا رویا-هرجا سکوت است گلزار من انجاست (دوشنبه 87/3/20 ساعت 3:36 عصر)

....تا اینکه روزی یکی از سالمندان که تازه به این جمع پیوسته بود .با دیدن پیراهن گلدار رویا  سخت ناراحت و عصبی می شود .مراقبان  سالمند تازه وارد را به اطاق ویژه برده و تحت نظر نگاه می دارند.

او در حالیکه بغض گلویش را گرفته بود لب به سخن می گشاید که ...........................جهت کار به شهر ستان رفته بودم.

خبر وقوع زلزله را از رادیو شنیدم با اولین ماشین حرکت کردم .ولی همه چیز و همه جا به هم ریخته شده بود واز ابادی وابادانی چیزی نمانده جز تل انباری از خاک.

دستگاهای سنگین  نیروهای امداد و کمکی وهمه وهمه در تلاش نجات بودند.

جنازه  قربانیان را در یک طرف کنار هم چیده بودند.

وای کلب علی کد خدای ده

مدینه مادرم

شهناز نامزدم یونس

گلثوم مادر بزرگم

احمد برادرم

زهرا خواهرم

فاطمه همسرم

و.....در بین قربانیان حادثه غمباربود.

چشمهایم سیاهی می رفت گیج شدم وافتادم.

چند ساعت بعد که به هوش امدم .

همه عزیزانم از دست رفته بودند!

هرکس را که می دیدم سراغ تنها دخترم گلزار را می گرفتم . تلاش برای یافتن گلزار بی فایده بود انگار اب شده رفته زمین.

خدای من.

پس گلزار من چه شد !نه در بین قربانیان است ونه ....؟!تا اینکه خبر دادند جسد بی سری را نیروهای امداد پیدا کرده اند .می گفتند هنگام اوار برداری سرش قاطی خاک شده و هیچ مشخصه ای برای شناسائی جسد نیست.

ومن تنها از پیراهن گلداری که در تنش بود شناختم که این گلزار منه.

اما باورم نیست که او مرده او زنده است و هنوز هم که هنوز است صدای بابا صمد گفتنش در گوشم طنین انداز است.

باور کنید دروغ نمی گوئیم هرجا که سکوت حاکم است گلزار من انجاست .واین ماجراباعث شد پیراهن گلدار رویا را برای همیشه گم و گور کردند.و رویا با هزار فکر و خیال خود را به زحمت روی زمین می کشید ودر پشت پنجره به اینده نا معلوم خود فکر می کند . و گوشه ای از زندگی خود را اینچنین به تصویر می کشد.

ادامه دارد ..........................................بقیه مطلب با عنوان-مثل شاخه ای شکسته بر درخت زندگی اویزان- تقدیم بزرگواران خواهد شد.

منتظر باشید





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 17 بازدید
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدیدها: 97442 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من

  • باور
    مساق نامیاروپ
    نویسنده و مولف و محقق بی مزد هستم چندین جلد کتاب تالیف کرده ام ودوست دارم بازم بنویسم .محتاج راهنمائی همه دوستان هستم
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • پرسه زن بیتوته های خیال
    مهندسی پلیمرpolymer (کامپوزیت.پلاستیک.الاستومر.چسب ورزین)
    وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
    خاکستر این شراره دیگر سرد است...(تا اطلاع ثانوی استثنائا داغه)
    یادداشتها و برداشتها
    ناز آهو
    manna
    دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
    دختر زمستان
    انجمن علوم مهندسی پلیمر و شیمی ایران
    خط بارون
    سودابه
    دوزخیان زمین
    عاشق دلباخته
    عشق من هیچ وقت تنهام نزار
    غریب روزگار یوسف زهرا
    دختران
    سیر و سلوکی در اسلام و دیگر ادیان
    اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص)
    اشتیاق جمال
    همه چیز...
    دخترعموپسرعمو
    تسبی
    دنیای واقعی
    اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
    سلطان عشق
    پرواز
    محرما نه
    عمومی
    دیر زمانی است که هم صحبت با خاکم من
    تا ریشه هست، جوانه باید زد...
    دو نیمه سیب
    شیدای بی نشون
    پشت جبهه
    شادی(زمزمه های دلتنگی)
    وبلاگ تخصصی کامپیوتر - شبکه - نرم افزار
    ب مثل باران
    روح .راه .ارامش
    بی ستاره ترین شبهای زندگی...
    پر پرواز
    ..:: نـو ر و ز::..
    ღღღعاشقونهღღღ
    http://p30iri.com
    اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
    تنگرا
    دل نوشته های بهاری
    بازی های کامپیوتری
    خورشید بی غروب
    قلب شکسته

    عشق پنهان
    آفتاب یزد
    رادیو فردا
    گوگل
    یاهو
    انجمن ریاضی ایران
    قیمت سکه و طلا
    دوره
    سرگرمی
    عاشق چشم اتنظار
    به نام خالق هستی
    حق را نمی توان انکار کرد
  • لوگوی دوستان من
  • آهنگ وبلاگ من
  •